ראה"מ מגיב לנשיא טורקיה: "האחרון שיטיף לנו מוסר"

שלמה ריזל No Comments on ראה"מ מגיב לנשיא טורקיה: "האחרון שיטיף לנו מוסר"

בתגובה לנאום של ארדואן שאמר כי ראש ממשלת ישראל "לא שונה מהיטלר", אומר ראה"מ נתניהו כי "ארדואן שמבצע רצח עם בכורדים, הוא האחרון שיטיף לנו מוסר". השר גנץ גינה בצורה רפה יותר וכתב כי: "אני מגנה את דבריו של נשיא טורקיה, שהם ביזוי זיכרון השואה, ועיוות המציאות"

ארדואן ונתניהו
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נשיא טורקיה אמר הבוקר כי "ישראל תוקפת בתי חולים, בתי ספר, מקומות תפילה והורגת עיתונאים. אנו עושים מאמצים בינלאומיים כדי להגיע להפסקת אש ברצועת עזה". ארדואן האשים גם את גרמניה כי היא "שותקת לגבי פשעיה של ישראל נגד האזרחים בעזה, כי היא משלמת על מה שהיטלר עשה".

ארדואן הוסיף: "נתניהו לא שונה מהיטלר. צפינו במחנות הנאצים של ישראל. איזו מין עבודה זו? הם מדברים על היטלר בצורה מוזרה, מה ההבדל בינם לבין היטלר? הם עוד יגרמו לנו להתגעגע להיטלר. הקול שעומד עם המדוכאים הוא קולם של הטורקים המוסלמים".

ראש הממשלה נתניהו בתגובה לדבריו של נשיא טורקיה ארדואן: "ארדואן שמבצע רצח עם בכורדים, שמחזיק שיא עולמי בכליאת עיתונאים שמתנגדים לשלטונו, הוא אחרון שיכול להטיף לנו מוסר. צה״ל הוא הצבא המוסרי ביותר בעולם שנלחם ומחסל את ארגון הטרור המתועב והאכזרי ביותר בעולם, חמאס דאע״ש, שביצע פשעים נגד האנושות ושארדואן משבח אותו ומארח את בכיריו"

ח"כ דני דנון מגיב לדברי ארדואן נגד נתניהו:"מוטב שמנהיג של מדינה שביצעה רצח עם מתועב בעם הארמני לא יטיף לנו מוסר. ארדואן הפך את עצמו לנציג החמאס בטורקיה והאמירות שלו מנותקות מהמציאות. עדיף שהוא יפסיק עם הסיסמאות החלולות ובמקום זאת יכריז כמה פליטים עזתים הוא מוכן לקלוט במדינתו."

יו״ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ: ״אני מגנה את דבריו של נשיא טורקיה, שהם ביזוי זיכרון השואה, ועיוות המציאות. מי שביצע מעשה טבח נוראי הוא ארגון הטרור חמאס. הסרת האיום של חמאס מאזרחי ישראל היא כורח קיומי ומעשה מוסרי מאין כמוהו.״

יו"ר האופוזיציה ח"כ יאיר לפיד: "מגנה נחרצות את דברי ארדואן ואת ההשוואה המבישה לשואה ולהיטלר".

הנשיא הרצוג: "אני מגנה ודוחה בתוקף את דבריו של נשיא טורקיה ארדואן. בהיסטוריה האנושית לא היה אירוע כשואה הנוראה, ודבריו פוגעים עמוקות בנפשו של כל יהודי באשר הוא ובזכרם של מיליוני היהודים שנספו בשואה. הציווי "לעולם לא עוד" עומד כל העת לנגד עיני מדינת ישראל – מדינת העם היהודי – המחויבת לביטחונו והגנתו של כל יהודי. אין מאבק צודק מהמלחמה בארגון הטרור חמאס, שרצח יהודים באכזריות וברבריות, כמו גם מוסלמים ובני לאומים ודתות שונות".



0 תגובות